2015. december 30., szerda

Díj (1)





Köszönöm a díjat NiSzinek az Ismeretlen világsztár c. blogról. :)
ó
Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog rólam
1. Apukámmal, a nevelőanyámmal, és az ikertesómmal vagyunk egy kis happy család.
2. Imádom a csokit. Egy vagonnal meg tudnék enni pár perc alatt.
3. Kissé érzékeny vagyok, könnyen meg tudnak bántani.
4. Ha valakivel összeveszek, általában én vagyok az, aki elsőnek bocsánatot kér. Ez azért van, mert nagyon lelkiismeretes vagyok, és nem szeretem, ha valaki haragszik rám.
5. Másodikos korom óta énekelek.
6. Legtöbbször sötét ruhákat hordok, imádom őket.
7. Gyűlölöm azt a hangot, amikor valaki húzkodja a lábát a szőnyegen.
8. Rengeteg teát iszom.
9. Szívesebben eszek gyümölcsöt, mint zöldséget.
10. A kedvenc tantárgyam a fizika, és a rajz.

10 válasz 
1. Gondolkodtál már rajta, hogy a blogodból könyv legyen? 
--- Igazából, mielőtt blogolni kezdtem, könyvet akartam írni, de inkább úgy döntöttem, hogy blogot írok. Szóval a válasz: igen, gondolkodtam már rajta.
2. Mi az amit imádsz? (Már ha van olyan)
--- A kisgyerekeket, és az állatokat.
3. Ha megálmodnád a jövőd, és aztán hirtelen felébrednél, mindent ugyanúgy csinálnál az életben, vagy változtatnál, mert tudod, hogy miket hibáztál?
--- Én változtatnék, mert nem kell mindennek tökéletesen úgy történnie, ahogy az meg van írva.
4. Honnan jött az ötlet a blogodra? 
--- Hát igazából a saját élményeim és érzésem szerepelnek itt. Olyan, mintha ez a blog lenne az én naplóm. Ez az egész, amit ti olvastok, én vagyok.
5. Kedvenc sorozataid?
--- Nem szoktam sorozatokat nézni, Tévézni is alig szoktam, csak ha van rá időm.
6. Mit tervezel a jövőben?
--- Szeretnék ügyvédnek/jogásznak tanulni, vagy ha mégsem ez mellett döntenék, akkor valami olyan suliba akarok menni, ahol foglalkozhatok az énekléssel, esetleg színészkedéssel.
7. Mi a pasi ideálod?
--- Barna szem, barna haj... Ahw
8. Milyen volt a karácsonyod?
--- Idén elég jól telt ez az ünnep, mert apukám is végre itthon tudott lenni.
9. Milyen típusú könyveket/blogokat szeretsz?
--- Könyvek közül a gimisek kötnek le leginkább, és a romantikusak. Blogokból inkább fanfictionöket olvasok, legyen az bármilyen.
10. Mennyire vagy ékszermániás? 
Nagyon az vagyok, a nyakláncokat imádom a legjobban.

10 kérdés
1. Miért kezdtél el blogolni?
2. Ki a példaképed viselkedés alapján?
3. Ha bármilyen állat lehetnél, mi lennél? Miért?
4. Mi volt az eddigi legboldogabb élményed?
5. Honnan merítesz ihletet az íráshoz?
6. Mit szeretsz a legjobban csinálni?
7. Mitől félsz?
8. Melyik tulajdonságod az, amelyiket jónak tartasz, és melyik az, amelyiktől szabadulnál?
9. Mivel szeretnél foglalkozni felnőttként?
10. Mi/ki inspirált arra, hogy blogolni kezdj?

Akiknek tovább küldöm
Németh Barby - Édes élet
Molnár Orsi - Better than words
Fanni Balogh - Don't look back, live your life
Kósa Noémi - Want to want me
Vivien Kovács - You belong to me
Petra Beifong - Alone
Angela Sepherd - Don't stop
Lexy Si - Dobozba rejtett szerelem
Carina Sullivan - This is my blog
T.J W.K - Let her go







2 megjegyzés: